Zgłoszenie szkód
Jesteśmy z naszymi Klientami na dobre i złe. Niesiemy pomoc zawsze wtedy, gdy potrzebują pomocy i wsparcia solidnego partnera. Jeśli staniesz w obliczu nieszczęścia zespół likwidacyjny UNIQA pozostaje do Twojej dyspozycji. Oferujemy Ci bezzwłoczną i profesjonalną obsługę oraz gwarantujemy sprawny przebieg likwidacji szkody.
Jeżeli potrzebujesz pomocy na drodze lub za granicą zadzwoń na jeden z naszych numerów assistance:
- W przypadku wypadku komunikacyjnego lub awarii +48 42 66 66 500 lub 0801 597 597 (dla posiadaczy Ubezpieczenia Auto Casco)
- W przypadku zachorowania lub wypadku za granicą jeżeli posiadasz ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą lub ubezpieczenie podróży zagranicznej: +48 22 568 98 88
Jeżeli chcesz zgłosić szkodę lub wniosek o świadczenie z ubezpieczeń na życie jeden z następujących sposobów:
-
Zadzwoń do Centrum Pomocy Grupy UNIQA 0801 597 597*
lub +48 42 66 66 500 (numer dla tel. kom.) - Centrum jest czynne siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Jest to najprostszy i polecany przez nas sposób. Nie będziesz musiał wypełniać druków – wszystkie informacje spisze nasz konsultant. Po złożeniu zgłoszenia trafi ono do najbliższego Centrum Likwidacji Szkód, skąd skonsultuje się z Tobą nasz rzeczoznawca w celu ewentualnego umówienia się w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie na oględziny i zakończenia procesu likwidacji szkody. - Przyjdź do jednego z naszych Centrów Likwidacji Szkód
- Prześlij listem/faxem do CLS wypełniony druk zgłoszenia szkody, który znajdziesz w naszych placówkach oraz na stronie internetowej www.uniqa.pl .
Jeżeli chesz zgłosić szkodę elektronicznie jest to możliwe na stronie
www.uniqa.pl
pod dokładnym adresem:
/uniqa_pl/cms/service/claim/index.jsp
Adresy wszystkich Centrów Likwidacji Szkód można znaleźć tutaj (link do
/uniqa_pl/cms/service/claims_advice/cls.jsp
)
Przy zgłaszaniu szkody pamiętaj o:
- Terminie, w którym powinieneś nas powiadomić o zaistniałej szkodzie (termin zgłaszania szkody jest uzależniony od rodzaju ubezpieczenia, jakie posiadasz),
-
Komplecie niezbędnych dokumentów.
Potrzebne informacje przekaże Ci nasz konsultant pod numerem telefonu 0801 597 597*, znajdziesz je także na naszej stronie internetowej oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Dzwoniąc do Centrum Pomocy lub jadąc do Centrum Likwidacji Szkód przygotuj zawsze co najmniej: polisę, dowód osobisty, dowód rejestracyjny (w przypadku szkód komunikacyjnych), dane drugiej strony zdarzenia (jeżeli występuje).